Friday, December 17, 2010

Rombongan Hari Bahagiaku - Part 3

 12/12/2010 AHAD

banner kami





12.45pm
 
Aku bersiap untuk acara terakhir untuk hari bahagiaku..macam biasa Tasha( skit prut mak nyah-tagline ) bertungkus lumus menyiapkan persalinan untuk aku..dari hujung rambut sampai hujung kaki..Untuk persalinan terakhir ni aku memakai baju serba ungu..ikut tema majlis..











1.00pm

Rombongan berkumpul untuk berarak ke rumah pengantin pempuan..gilo paneh...matahari elok tegak atas kepala..fuuhh....Tanpa menunggu lama..signal dr umah pngantin pn dh 'on'...kompang pn dh stanby...( kiraan 1 2 3....BALUN....!! )..Paluan kompang pn bermula...maka aku pn menyusun langkah perlahan..( jgn langkah laju2..bg masa untuk kamera...gi..tuuuu..- arahan Aifet Bentuah )..Aku disatu kan dengan pengantin pempuan dihadapan rumah..dan terus ke pelamin yang cukup indah..( kt sni xde la nk tol2 cam kt JB kan...snang la skit keje pengapit..hahaha )..macam biasa bila dh kt atas pelamin ni xde lain la..acara menepung tawar dr ahli keluarga belah lelaki n pempuan...


2.00pm
Lebih kurang kul 2lbh la bru aku dpt makan...makan beradap..gilo byk lauk best2 ni..tp dh jd pengantin ni xde plk napsu nk melantak semua makanan atas meja ni...mane pegi ntah napsu mkn ni...hahaha.Tapi makan gak la..sedap..terbaik...

3.00pm
Ingat kan jd model xpenat...penat gak ooo...puas la snyum xabis2...sesi bergambar plk...macam2 posing..berdiri..baring..duduk..meniarap..hadui..tapi team photografi ni mmg best...sempoi..aku nk posing2 pn xbrape nk malu..gi..tuu.sesi bergambar ni buat kat atas pelamin n kat dalam bilik pengantin je..sbb untuk outdoor dh ada plan lain...baik punya....hahahaha

5.00pm
Tetamu pn dh beransur........majlis TAMMAT.

2 Komen:

Anonymous said...

hahahahaha....
mmg la napsu mkn xde...ko da pk lain dah tu...
hahahaha

zahead san said...

xde slera sbb pnat dowh...hahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...