Saturday, January 1, 2011

Bye Bye 2010...


Selamat tahun baru aku nk ucapkn pada semua...2010 dah melaburkan tirainya dan pasti takkan kembali...2011 datang mengorak langkah untuk 365hari mendatang..
AZAM...tiap tiap tahun nama ni la yang paling pemes skali...masuk thn baru je azam pn baru..haha..
Azam ni sebagai titik permulaan untuk kita menjadi lebih maju...ade plk yang azam tuk mundur...ye x..
Azam aku tuk tahun baru ni..???
Aku akan berusaha tuk mengurangkan jarak KM antara aku n my love wife..gi tuu..agak dh lama sgt kami ni duk jauh..dh kawin ni rs cm xnk jauh la..hahaha
Untuk masa depan yg lebih sempurna..aku berusaha tuk dapatkan kerja yang lebih bagus...( gaji lebih la skit..)



Moga anda semua pn ada azam untuk memajukan diri..mari la kita sama2 mempertingkatkan diri ke tangga yang lebih tinggi...

HAPPY NEW YEAR....!!!!

0 Komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...