Tuesday, January 18, 2011

Malam di Petting Zoo

Dah agak lama gak aku tak update blog ni..takde mood nak menaip..kehidupan aku ttp cm dlu...nama je dh kwin..tp duk asing2..sorang utara..sorang selatan..hmm..jumpa time cuti je ler..
Kesian gak tengok wife aku tu...kne ulang alik Seremban-JB..aku nk balik seremban kne la tunggu cuti panjang..InsyaAllah raya cina ni balik Seremban.Semalam cuti wife aku dtg la JB..lepak kt kuates..tido la semalam.



Malam tu xtau la nk bawak kemana bini aku ni..last bwk la lepak kat Danga..lepak kat area fun fair..sempat la naik kete api pusing2 Danga..rm4 sorang..ble la...nk jln penat..
Dh puas kt fun fair kami p la masuk kt zoo..haha.masu zoo mlm2..ngeri woi..suasana suram je..biasa nya binatang ni aktif mlm2..kebetulan ada pertunjuan plk..Layan la jp..Fun gak la tengok binatang ni nye ragam..Boleh plk dorang ni latih binatang ni yg xphm bahasa manusia..kadang2 manusia ni yg xpaham2 bahasa mengalahkan binatang..
Malam tu happy sgt bila tengok wife happy depan mata...klu ada yg xtau nk p mane mlm2..try la masuk..PETTING ZOO DANGA BAY..!!

0 Komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...