Thursday, December 16, 2010

Rombongan Hari Bahagiaku - Part 1

11/12/2010 - SABTU
10.30am
Rombongan dengan kekuatan 3buah kenderaan mula bergerak dari Kota Tinggi menuju ke Seremban.Semangat mula berkobar-kobar..Terasa jauh plak perjalanan ke Seremban ni..Kadang terbit plak rasa risau klu terlewat sampai..Aku dijangka akan dinikahkan pada selepas Asar ni..

12.00pm
Rombongan berhenti rehat di hentian Machap untuk mengisi perut yang kosong..Sebuah kereta peserta rombongan dilaporkan telah mengalami kerosakan.oleh kerana kerosakan agak teruk, kami tidak dapat menunggu untuk meneruskan perjalanan bersama-sama..

1.15pm
Selepas solat zohor, rombongan memulakan perjalanan semula menuju ke Seremban. Terdapat 3buah lagi kenderaan yang menanti kami di plaza tol Senawang..

3.00pm
Rombongan sampai ke exit Senawang/Seremban..Terus menuju ke rumah pengantin pempuan..Kami ditempatkan di rumah transit untuk berehat sebentar dan membuat persiapan untuk bernikah lepas Asar ni..jantung mula berdegup kencang..

5.00pm
Masa yang dinantikan dah pn sampai..dengan skali lafaz aku sah menjadi suami kepada NORHAYATI ZULKEFLI..Alhamdulillah.....

Janji ku Pada mu





Pink - Wanita

 
Jawa Rangers

2 Komen:

eez99 said...

plan2 kayuh r bro..hahahaha

zahead san said...

den naik keto...xyah kayuh2..haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...